Хакатон Жеңімпазы: Akasify

Crypto Galleon ⚓️
3 min readMar 9, 2021

Бас жүлде иегері!

Бұл серияда біз Rose for Quest Хакатонының жеңімпаздары туралы сөйлесеміз. Жарыс туралы және барлық жеңімпаздар туралы толық ақпаратты мына сілтемеден таба аласыз.

Akasify сонымен қатар Хакатон кезінде қолданылған Parcel SDK туралы керемет бейне жасады. Біз бұл бейнені көруді ұсынамыз.

Өзіңіз туралы біраз біраз айтып берсеңіз (қайдан келдіңіз, қай жерде жұмыс істедіңіз және т. б.).

Мен Никарагуадан келген техникалық және әлеуметтік “change-мейкермін”, сонымен қатар Digital Bonds негізін қалаушымын. Менің тәжірибем негізінен әлеуметтік инновацияларға бағытталған, мен негізінен жергілікті және халықаралық коммерциялық емес ұйымдармен жұмыс істеймін. Мен соңғы жеті жыл ішінде әлеуметтік игілік үшін веб-платформаларды, Мобильді қосымшаларды және Виртуалды шындық жобаларын жобалау, әзірлеу және енгізу бойынша үлкен тәжірибем бар. 2019 жылдан бастап мен әлеуметтік игілік саласындағы блокчейн технологиясына назар аудардым. Қолда бар тәжірибе маған әлеуметтік проблемаларды масштабталатын технологияны енгізу арқылы олардың шешімін тарылту арқылы тұтас көзқарас тұрғысынан түсінуге мүмкіндік берді.

Блокчейн технологиясына алғаш рет қашан және неге қызығушылық таныттыңыз?

2019 жылдың қазан айына дейін мен әрқашан осы экожүйеге қызығушылық таныттым, бос уақытымда ақпаратты зерттедім. Бірақ бұл мен Жапонияның Осака қаласында өткен Devcon V-де Ethereum Foundation DevCon стипендиаты болғанға дейін жалғасты, онда маған экожүйеге ену мүмкіндігі болды. Сол күннен бастап мені блокчейн біздің қоғамның жұмысын және оған деген сенім тетіктерін орталықтандырылмаған, өзгермейтін және тексерілетін жолмен жақсарту үшін түбегейлі өзгеріс ретінде әрекет ететініне, әлеуметтік мәселелерді тұтас тұрғыдан талдауға және прагматикалық шешімдерді ұсынуға дайын ойлау қоғамдастығы қолдайтынына таң қалдым. Содан бері мен кітаптарды оқыдым, блокчейндегі ең жақсы білім беру бағдарламаларына қатысып, көптеген дүниежүзілік хакатондарға қатыстым.

Өз жобаңыз туралы айтып берсеңіз (мәні неде, ол қалай жұмыс істейді?

Akasify — дің мәні-орталықтандырылмаған, өзгермейтін және тексерілетін сенім деңгейіне негізделген жақсы әрекеттер циклын құру арқылы жас “change-мейкерлер” мен қоғамдық ұйымдар арасындағы алшақтықты шешу. Бұл бенефициарлар мен ұйымдарды мүмкіндіктер мен оларды қолданудан бастап, марапаттауға дейін және микро әсер ету метрикасының көрсеткіштерін жақсарту үшін әр қадамды бақылауға бағыттайтын жан-жақты процесті құру арқылы жұмыс істейді.

Сізді осы нақты мәселені шешуге не шабыттандырды?

Akasify толтыратын бос орын менің азаматтық қоғам саласындағы жеті жылдан астам тәжірибеме негізделген: жергілікті және аймақтық ерікті, басқарма мүшесі, технологиялық инновациялар бойынша кеңесші және әлеуметтік бизнес иесі. Осы лауазымдардың әрқайсысы маған осы экожүйедегі әр түрлі мүдделі тараптар арасындағы сәйкессіздіктің тұтас перспективасын берді және менің болжамым: блокчейн сенім деңгейі арқылы қатысушылардың көзқарасымен мақсаттарын қайта құруға көмектеседі.

Сізді Oasis желісінде жоба құруға не қызықтырды?

Мен Oasis-тің басты құндылығы — ашық қаржы және жауапты деректер экономикасы үшін құпиялылықты қолдайтын блокчейн платформасын ұсынғаны туралы қатты қуандым.

Неліктен құпиялылық пен құпиялылық сіздің жобаңыздың маңызды компоненттері болып табылады?

Akasify-де бұл өте маңызды, өйткені мүшелер мен көпжақты мүдделі тараптар арасында сенім қалыптастыру үшін платформа ортақ деректердің құпиялылығы мен құпиялылығын қамтамасыз етуі керек; өйткені платформаның сипатына байланысты біз ол арқылы көптеген құпия мәліметтер жіберіледі деп күтеміз.

Сіздің жобаңыз Parcel SDK-тегі жауапты деректер экономикасын құру үшін қалай пайдаланады?

Бірінші тәсілде мен Parcel SDK-тегі ақылды келісім-шарт платформасында деректер жиынтығының хэш-ін сақтай отырып, қосымшалармен бөлісетін құпия ақпаратты сақтай отырып біріктірдім.

Сіздің жобаңызды Oasis Ethereum ParaTime қалай қолданады?

Ақылды келісімшарт платформасын сынау үшін мен Oasis Ethereum ParaTime-ді интуитивті UX және пайдалану оңай болғандықтан қолдандым.

Жобамен жұмыс істегеннен кейін Oasis желісінің ең маңызды ерекшелігі қандай?

Міндетті түрде, Parcel SDK механизмін біріктіру оңай.

Басқалар сіздің жасап жатқан жұмысыңыз туралы қалай көбірек біле алады?

Akasify — де біз бұл туралы жұмыс істеуді жалғастырамыз және сіз біздің стартаптарымыздың әлеуметтік желілердегі аккаунттарына жазылу арқылы хабардар бола аласыз.

Тағы да қосатыныңыз бар ма?

Ия, жоғарыда айтып өткенімдей, менің көзқарасым тек блокчейн ғана емес, бұл технологияны мақсат ретінде емес, өзгерту құралы ретінде қолдана отырып, әлеуметтік мәселелерді шешудің инновациялық және серпінді тетіктерін ұсыну, сондықтан менің көзқарасым сізге жақын, Мен сізді менің аккаунтыма да, стартаптарымның аккаунттарына да жазылуға шақырамын:

Жеке аккаунттар:

Стартап-Digital Bonds

Бұл мақала ағылшын тілінен аударылған, түпнұсқа:
https://medium.com/oasis-protocol-project/hackathon-winners-spotlight-akasify-64fb04b0604e

--

--