Art Week Reddit AMA MetaMirror қорытындысы

Crypto Galleon ⚓️
7 min readJun 10, 2022

Бұл басылым-Oasis елшісі жасаған аударма. Аударымдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін мұқият тексерулер жүргізіледі, бірақ оларда қателер немесе олқылықтар болуы мүмкін. Oasis оның дәлдігі немесе сенімділігі үшін жауап бермейді. Мақаланың түпнұсқасын мына жерден оқыңыз

Өткен аптада r/NFTsmarketplace MetaMirror және Oasis тобын Sensei галереясымен және Bastard Films-тің Javier-імен бірге MetaMirror Art Week кезінде қызықты AMA үшін қабылдады! Суретшілер өз коллекцияларының көзқарастарымен, бастаушы суретшілерге арналған кеңестермен және тағы басқалармен бөлісті. Сонымен қатар, Oasis және MetaMirror NFT қауымдастығы үшін өте қолайлы өнім мүмкіндіктері туралы айтты.

Art Week суретшілерінің коллекцияларымен мына жерден таныса аласыз: https://auth3.network/metamirror/gallery/

Oasis және MetaMirror

Oasis-бұл құпиялылықты қолдайтын жетекші масштабталатын блокчейн, бұл оны жасаушыларға NFT құру үшін нақты таңдау жасайды. Жоғары өткізу қабілеті мен қауіпсіз архитектураның үйлесімі Oasis желісі пайдаланушыларға өздері жасаған деректерді басқаруға және тарихтағы алғашқы жауапты деректер экономикасын құру арқылы сыйақы алуға мүмкіндік беретін токенизацияланған деректерді пайдалану жағдайларын қолдана алатындығын білдіреді. Жақында Oasis-те тарихтағы алғашқы құпия NFT іске қосылды! Сонымен қатар, Вьетнам премьер-Министрі мен Үкіметі қолдаған серіктестік аясында Genetica GeneNFT. геномдық профильдерді токенизациялау үшін Oasis технологиясын қолданады.

Жақында Auth3 MetaMirror компаниясы NFT жобасына қатысушылардан алынған ақпарат негізінде іске қосу туралы шешім қабылдауға мүмкіндік беретін коды жоқ MLaunch инновациялық NFT-ні іске қосу тақтасын жариялады. Монета құралынан басқа, MLaunch жасаушыларға инновациялық деректерге негізделген шешімдер арқылы іске қосу туралы шешім қабылдауға мүмкіндік беру үшін Web 3.0+ identity-ді біріктіреді! Көбірек білу үшін.

MLaunch-ті MetaMirror галереясымен біріктіріп, NFT-ні сатуға және қоғамдастықпен өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді, MetaMirror өсіп, Oasis желісіндегі алғашқы толық NFT сауда алаңына айналды.

Біздің соңғы жаңалықтарымыздан хабардар болу үшін Oasis және MetaMirror-ға назар аударыңыз!

AMA қысқаша мазмұны

Сұрақ: GM!! Қазіргі уақытта NFT әлемі мен олардың нарықтары өте ұқсас, бұл жобаны ерекше ететін не?

A: GM: Бұл өте жақсы сұрақ! Базар алаңдары үшін олардың сыртқы жағынан өте ұқсас екеніне келісемін. Бірақ менің ойымша, басқалармен салыстырғанда суретші де, пайдаланушы жағынан да нарық үшін ерекше болуы мүмкін қосымша мүмкіндіктер үлкен рөл атқарып, нарықтың көбірек қабылдануына көмектесуі мүмкін. Мысалы, MetaMirror жүйесіндегі MBuddy мүмкіндігі сияқты.

NFT / collection тұрғысынан мен бұл коллекцияның қандай да бір жинақ түріне байланысты деп айтар едім. Өнер дәстүрлі кеңістікте ерекше және субъективті сонымен қатар оның сандық әріптесіне де қатысты. Жалпы, барлық өнер ерекше деп айтар едім (мүмкін, бұл әр түрлі тізбектерде пайда болатын PVP шанышқыларына қатысты емес:)), сондықтан ұстаушының көзқарасы бойынша, олар үшін құндылық бар ма, жоқ па. — Matej Janež

Жауап: менің ойымша, коллекциялардың өте маңызды бөлігі және коллекцияларға құндылық қосатын нәрсе — бұл олардың артындағы команда. — Sensei Галереясы

Сұрақ: суретшілер үшін сізде NFT коллекциясын іске қосу бойынша кеңестер мен ұсыныстар бар ма?

Жауап: Сәлем, бұл Javier. Менің тәжірибемде бірінші кезекте сіз қызықтыратын тақырыпты табу керек, осылайша сіз өзіңіз жасағыңыз келетін өнер туындысын жасау процесінде алға жылжып, ләззат аласыз. Менің ойымша, бұрын жасалған тақырыпты көшіру немесе басқа коллекцияға ұқсас нәрсе жасау қызықты іс емес.

Тағы бір кеңес — жаңа нәрсе жасауға тырысу. Мүмкін адамдар әлі көрмеген жаңа техника, жаңа орта немесе сізге ұнайтын және қызықты тұжырымдама шығар. Негізінде, мен NFT әлеміне керемет және жаңа нәрсе әкелуге тырысамын. Менің ойымша, бұл адамдарды сіздің жұмысыңызға қызықтырудың тәсілі. — Javier, Bastard Films

Сұрақ: Сәлем, Javier немесе оның командасы. Бір қызығы, қауымдастықты автоматтандырылған басқару дегеніміз не және ол жаңадан келген суретшілерге қалай көмектесе алады?

Жауап: Сатып алушылар қауымдастығын құру және өзара әрекеттесу — бұл сіздің NFT коллекциясын жылжытудың танымал тәсілі. Үлкен және белсенді қоғамдастық құруға көмектесу үшін қауымдастық әдетте сыйақы алады. Бұл процесте жиі кездесетін мәселе-қауымдастық құруға қосқан үлесін тіркейтін мәліметтер өте күрделі. Web 2.0 — де олар жиі жаңартылып, әртүрлі әлеуметтік медиа арналарына шашыраңқы болады, сондықтан бұл деректерді жинау қиын.

MLaunch қауымдастыққа тапсырмаларды тағайындау және олардың үлесін сандық бағалау үшін пайдалануға болатын құралдар жиынтығын ұсынады. Содан кейін бұл деректерді сыйақыларды бөлу үшін қосымша пайдалануға болады — NFT қауымдастығымен автоматтандырылған өзара әрекеттесуге қол жеткізу. — Shay, MetaMirror

Сұрақ: Мен MetaMirror кодсыз монета қызметін ұсынатынын көрдім. Сіз бұл туралы толығырақ айта аласыз ба? Мен болашақта бізді не күтіп тұрғанын көруге асығыспын!

A: Түсіндіруге қуаныштымын!

Көркем файлдарды NFT-ге түрлендірумен қатар, кодсыз монета қызметі жасаушыларға пайдаланушыларды ақ тізімге енгізуге, ақ тізімдегі алдын-ала сатылымдарды, көпшілік сатылымдарды, сондай-ақ орамнан шығаруға мүмкіндік береді.

“MLaunched” жинақ автоматты түрде MetaMirror галереясында NFT іске қосудың бүкіл өмірлік циклын қамтитын екінші сатылым үшін орналастырылады. — Shay, MetaMirror

Сұрақ: дәстүрлі суретші NFT айналасындағы аудиторияны қалай тарта алады?

Жауап: Менің тәжірибем бойынша, қазіргі уақытта сіздің жұмысыңызды жариялау және басқа суретшілермен сөйлесу үшін сізде әлеуметтік медиа есептік жазбалары болуы керек.

Мен бұл бәріне ұнай бермейтін нәрсе болуы мүмкін екенін білемін, бірақ егер сіз аудиторияны тартқыңыз келсе, сіздің жұмысыңызды тарату және оны мүмкіндігінше көп адамға көрсету үшін арналарыңыз болуы керек.

Күн сайын өз жетістіктеріңізді, идеяларыңызды, қандай бояулар / анимациялар / жұмыстар жасайтындығыңызды, тіпті эскиздеріңізді және т.б. жариялайтын Instagram / Twitter аккаунтына ие болу — аудиторияны көбейтудің ең жақсы тәсілі. Сіз басқа адамдардың жұмысына түсініктеме бере аласыз, олармен сөйлесе аласыз, тіпті екі аудиторияңыз да бір-бірін білуі үшін жұмыста бірге жұмыс жасай аласыз. Аудиторияны жаулап алудың көптеген жолдары бар.

Сонымен қатар, NFT беттерінің discord бөліміне өтіп, сол жерде көрінетін болыңыз. Мысалы, өз жұмысыңызды спаммен жіберместен, “Жалпы” қойындысында сөйлесу — тануға қол жеткізудің жақсы тәсілі. Егер мүмкін болса, Twitter кеңістігін зерттеп көріңіз және сол жерде сөйлесіп, әртүрлі суретшілер топтарына қосылыңыз және т. б.

Егер сіз мұны күні бойы емес, күн сайын жасауға тырыссаңыз, күн сайын сіздің аудиторияңыз өсетінін көресіз. — Javier, Bastard Films

Жауап: Фанаттар базасын нөлден құру қиын нәрсе. Мен сізге дамудың басында тұрған нарықты іздеуді және жұмыс жоспарын ұсынуды, оған өз жобаңызды ұсынуды, сонымен қатар көп аудиторияға жетуге тырысу үшін байланыс және маркетинг жоспарын құруды ұсынамын. Сондай-ақ, мен ағындарды, блогтарды және арнайы журналдарды NFT іске қосу туралы білудің жолын табар едім. — Sensei Галереясы

Сұрақ: Will Javier, Tepukuma және Sensei галереясы болашақ NFT топтамаларын шығара ма?

Жауап: Sensei командасының атынан айтқанда, біздің идеямыз-керемет суретшілер мен коллекцияларды шығаруды жалғастыру. Қазір біз бірнеше халықаралық суретшілердің жұмыстарын бір уақытта басқа шекаралар мен басқа нарықтарды қамтуды қалаймыз. Қазіргі уақытта біз Metamirror-да осы екі топтаманың іске қосылғанына өте қуаныштымыз және алдағы апталарда көптеген жобаларды жалғастыра аламыз деп үміттенеміз.

Сізге осы екі шығарылым ұнады деп үміттенеміз. Жаңаларын жіберіп алмау үшін әлеуметтік желілерді қадағалаңыз. — Sensei Галереясы

Сұрақ: Сіздің NFT жобаларыңыздың Metamirror-мен серіктестігінің қандай артықшылықтары бар және MBuddy-Metamirror кез-келген әлеуметтік медиа өзара әрекеттесу деректерін ақ тізімге енгізу немесе NFT жобаларын тарату талабы ретінде белгілеуге бола ма?

Жауап: MetaMirror-бұл Oasis-тегі алғашқы толыққанды NFT нарығы ғана емес, сонымен қатар Web 3.0+ сәйкестендіру қызметі, ол Web2 деректер ресурстарын Web3-пен байланыстыра алады. Осы интеграцияның арқасында MetaMirror галереясында NFT топтамаларын шығару аудиторияның кең түсінігімен және қоғамның белсенді қатысуымен күшейтіледі.

Сонымен қатар, MBuddy қызметі NFT жобаларын жылжытудың қосымша тәсілдерін ұсына алады. MBuddy көбірек, соның ішінде әлеуметтік желілердегі деректер көздерін біріктіреді және NFT іске қосылуларына сәтті болуға мүмкіндік береді. -Shay, MetaMirror

Сұрақ: біз Solana-дағы NFT-ні жаппай енгізуді қашан аламыз? Мен инвестор, жобаның негізін қалаушы және Solana NFT қауымдастығының белсенді мүшесімін.

Жауап: Oasis-тегі NFT экожүйесі қазір кеңею сатысында. Бізде барған сайын жұмыс істейтін базарлар бар, ал жаңа жобалар мен суретшілер өз жұмыстарын біздің желіге орналастырады. Алдағы бірнеше айда шығарылатын ойындар өздерінің NFT кейіпкерлері мен ойын ішіндегі ресурстарын шығарады. Сондықтан көп нәрсе болады, бірақ менің ойымша, жаппай енгізу қашан болатынын болжау асығыстық деп ойлаймын, әсіресе қазіргі нарықтық жағдайда. Біз айтарлықтай өсуді байқаймыз және ол жалғасады деп күтеміз, бірақ кез — келген күнді атау өте қиын:) — Matej Janež

Сұрақ: SPL NFT токенін жасау қаншалықты оңай, менің қауымдастығым ставкаларды орналастыру үшін ақша таба алады? Пайдаланушылар NFT-ге токен сыйақысы үшін ставкалар жасай алатын технологиялық ставкалар бар ма?

Жауап: Біздің желідегі NFT ERC721 стандартына сәйкес келеді, өйткені Emerald ParaTime EVM-мен үйлесімді, сондықтан оларды орналастыру және олар үшін ставкаларды орналастыру келісімшарттарын жасау өте оңай болуы керек деп айтар едім. Менің ойымша, Oasis-те бұл үшін ортақ құралдар жоқ, бірақ мен алдағы бірнеше айда шығатын көптеген ойындарда ставкалардың нұсқалары мен тетіктері болатынын білемін, сондықтан бұл Solidity әзірлеушісі үшін тым қиын болмайды деп ойлаймын — Matej Janež

Сұрақ: Өнердің өзінен басқа NFT-ге қандай қасиеттер байланысты болуы мүмкін?

Жауап: Менің көзқарасым бойынша, жақын арада біз тауарлар мен қызметтердің кез-келген түрінің жаппай токенін көре аламыз деп санаймын. Біз NFT шараптардан, үйлерден және тіпті киімдерден жасалған кейбір жағдайларды байқаймыз. Блокчейн мен NFT нарығында әлі көп нәрсе бар. — Sensei Галереясы

Сұрақ: MetaMirror басқа NFT базарларынан қалай ерекшеленеді, мысалы, Opensea

Жауап: Көптеген айырмашылықтар бар. Айырмашылықтардың бірі-Оpensea-да суретшілер көркем файлдардан NFT жасай алатын “жасау” мүмкіндігі бар. Бірақ бұл жағдайда олар ешқандай сату шараларын өткізе алмайды. Танымал NFT жобасы әрдайым дерлік ақ тізімге, көпшілікке арналған монеталарға және қораптан шығаруға арналған. Бұл жоба үшін үлкен сатып алушылар қауымдастығын тарту үшін қажетті қадам — мысалы, Azuik және т. б.

MetaMirror галереясы суретшілерге NFT-нің бүкіл өмірлік циклін бағдарламалау дағдыларынсыз өтуге мүмкіндік береді. — Shay, MetaMirror

Сұрақ: Javier, дәстүрлі өнерден NFT-ге ауысу тәжірибесі қандай болды?

Жауап: Сәлем

Менің ойымша, NFT әлеміндегі басты айырмашылық немесе маған ұнайтын нәрсе-бұл мен қалаған нәрсені жасау еркіндігі. Мен әрдайым клиенттермен / компаниялармен дәстүрлі өнер туындыларымен / жұмыстарымен, қатаң мерзімдермен және нұсқаулармен жұмыс істедім, бұл маған ең жақсы деп санайтын немесе салқын көрінетін нәрсені жасауға көркемдік “еркіндікке” жол бермейді.

Енді мен NFT әлеміне терең үңілгендіктен, мен өзім қалаған нәрсені жасай алатынымды және үстелге жаңа нәрсе әкелетін жаңа материалдар жасау үшін өз дағдыларымды қолдана алатынымды көремін. — Javier, Bastard Films

Сұрақ: Sensei, сізге өнерде ең көп әсер еткен кім? NFT құруға не себеп болды?

Жауап: Жеке өзім сізге Basquiat үлкен әсер етеді деп айтар едім, және бір күні біз оның кейбір жұмыстарын белгілей аламыз деп үміттенемін.

Сіздің екінші сұрағыңызға жауап бере отырып, біз физикалық өнер жетіспейтін кеңістіктегі сапалы мазмұнды көпшілікке жеткізуге тырыстық. Блокчейн-бұл керемет құрал және біз дамуды жалғастыру үшін өткенді болашақпен біріктіруіміз керек-Sensei Галереясы

Сұрақ: мен өнердің NFT үшін үлкен маңызы бар екенін білемін, бірақ көптеген нақты активтер NFT болып табылады. Oasis құпиялылыққа бағытталған желі екенін ескере отырып, біз NFT үшін өнер саласынан тыс болашақты көреміз бе? Егер солай болса, онда оларды жасаушылар жұмыс істей ме?

Жауап: Әрине, art — бұл көптеген пайдаланушылар түсінетін бір ғана бөлік, бірақ NFT-ні қолданудың көптеген жағдайлары бар. Сіз осы жылдың ақпан айында ETH Denver-де өткізген Linda экожүйесі жөніндегі директорымыздың DAO деректері туралы және олардың NFT деректерін қалай біріктіретіні туралы қысқаша презентациясымен таныса аласыз: https://www.youtube.com/watch?v=CvrM4c2cOIAMatej Janež

--

--