Oasis Bloom хакатонының жеңімпаздары-Histopia-мен сұхбат

Coinmarketnews
4 min readJun 16, 2022

--

Бұл басылым-Oasis елшісі жасаған аударма. Аударымдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін мұқият тексерулер жүргізіледі, бірақ оларда қателер немесе олқылықтар болуы мүмкін. Oasis оның дәлдігі немесе сенімділігі үшін жауап бермейді. Мақаланың түпнұсқасын мына жерден оқыңыз

Біз Histopia-дан Saber-мен Oasis Bloom Hackathon Innovator командасының марапатына ие болу үшін сөйлесіп жатырмыз.

Сіздің жобаңыз не туралы?

Histopia-бұл Histopia MetaVerse-нің үстіне DeFi қабатын біріктірген blockchain негізіндегі MMORPG. Милитарияны қолдау (PoM) тұжырымдамасын енгізе отырып, біз Gamefi-дің ашық экономикалық моделін жасадық, ол Histopia MetaVerse-ні ынталандыру тетігі ретінде әрекет етеді. Тарихшылар осы көп планеталық әлемнің жауынгерлері, жұмысшылары, фермерлері және билеушілері болады.

Web3 инновацияларға, жетістіктерге және салалардың дамуына арналған. Сіздің жобаңыз қай салада дамуға ұмтылады және сіз қандай нақты мәселелерді шешкіңіз келеді?

Ойындар мен 3D тәжірибесі Histopia-ның басты назарында. Бірақ Web3 заттарды қауіпсіз және мөлдір етуге тырысады, сондықтан біз Histopia MetaVerse әлеуметтік модельдеу платформасының үстіне күрделі экономикалық модель жасадық. Пайдаланушыларға нақты әлемдегі активтерге меншік құқығын қайтару енді Web3 арқылы мүмкін болады, сонымен бірге біз осы әлемді басқаруды өз пайдаланушыларына қайтарамыз.

Сіздің жобаңыздың атауы қайдан шыққан? Сіз қайдан шабыт алдыңыз?

Histopia-бұл біз нөлден бастап сөзбе-сөз және бейнелі түрде жасаған әлем. Пандемия басталған кезде біз сенімді емес экономика моделі бар нақты тренажердің қажеттілігін сездік. Кез-келген жағдайда мінсіз болуға арналған жаңа ERA (Тарих) (утопия), біз оны Histopia деп атадық.

Сіздің әдеттегі күніңіз қандай көрінеді?

Кез келген басқа стартаптар сияқты, біз негізін қалаушылар ретінде Histopia-ның барлық дерлік аспектілеріне қатысуымыз керек; Даму және өнер тобымен күнделікті кездесулер — кофеден кейінгі күнді бастаудың тамаша тәсілі :) Егер сізге смарт келісім-шарттардың дизайны туралы ойлануға тура келсе, мен пиязды ұсақтауды ұсынамын. Кем дегенде, сіз көз жасыңыздың себебі пияз деп айта аласыз, ол сенімсіз, бірақ UX-ге қолайлы келісім-шарттарды жасаудың қиындығы емес, жай қалжың :) Демек, сіз болжағандай, жаңа рецепттер пісіру менің әдетімде. Жағажайлық қалада анда-санда жағажайға бармай тұра алмайсың, сондықтан бос уақытым болса, мен суға жағасына барамын.

Неліктен сіз Oasis желісіне негізделуді таңдадыңыз? Oasis қауымдастығы мен командасы сізді ерекше қызықтыратын нәрсе бар ма?

Oasis Network-қа ұнайтын ең маңызды нәрселердің бірі-оның тұрақтылығы мен масштабталуы. Бізге Histopia үшін кеңейтілген және сенімді инфрақұрылым қажет болды, сондықтан біз Oasis-ті алғашқы планеталарымыздың бірі ретінде таңдағанымызға өте қуаныштымыз.

Сіздің командаңызға кім кіреді? Өзіңіз, рөлдеріңіз және хоббиіңіз туралы бірнеше нәрсені айтыңыз. Сіз бір-біріңізбен қалай танысып, бірге жұмыс істеуге шешім қабылдадыңыз?

Біз кеңесші немесе әзірлеуші ретінде бірнеше жобаларда бір-бірімен жұмыс істеген 5 әзірлеуші және 10 толық емес суретшілер тобымыз. Біз Hadi екеуміз 3 жылға жуық уақыт бірге жұмыс істеп, OxyDev деп аталатын стартап құрдық, содан бері біз өз тобымыз бен портфолиомызды кеңейттік.

Сіз blockchain & Web3 туралы не ойлайсыз? Сізде бұл салаға қатысты “ақылсыз армандар” бар ма және бұл біздің қоғамға қалай әсер етеді?

Орталықсыздандыру-менің жеке мақсаттарымның бірі. Біз Web3 қозғалысын жаппай енгізуге көмектесіп, өз рөлімізді ойнауға тырыстық. Мен адамдардың web2-ден Интернеттің келесі буынына ауысуын асыға күтемін және бұл қозғалыстың нақты өмірге (саясат, климат, шағын бизнес) әсерін көргенше асықпын.

Болашаққа деген мақсаттарыңыз қандай; 2–3 жылдан кейін өзіңізді қайда көресіз? Болашақта не бар?

Histopia маған утопиямды өмірге әкелуге мүмкіндік береді, сондықтан мен онымен жұмыс істеуге және мүмкіндігінше көп нәрсені білуге тырысамын. Егер менде сәттілік болса, Бір күні мен Histopia-ның адамдарға және олардың өміріне қалай әсер ететінін көремін.

Жобаны құру кезінде қандай кедергілерге тап болдыңыз? Сіз не білдіңіз?

Команда құру және бізге қосыла алатын пікірлестерді табу біз үшін қиын болды. Бірақ мен кездестірген адамдарға және осы уақытқа дейін алған сабақтарымызға ризамын. Біздің ойын қозғалтқышымызды жазу біздің шешіміміз болды және біз оған көп уақыт пен ресурстарды жұмсадық, өйткені адамдарды Web3-ке көшуге сендіру үшін біз web2 әлемімен бәсекелес болуымыз керек деп санаймыз:)

Сіздің Web3 кейіпкеріңіз кім? Сіз бұл кеңістікте кімге таңданасыз?

Satoshi:) мен оның шедеврін, биткоиннің техникалық құжатын алғаш оқып, содан кейін оны қайта-қайта оқыған түн есімде. Бұл адамзаттың ең көне мәселелерінің бірінің қарапайым және сонымен бірге ең жан-жақты шешімі болды.

Сіздің ұраныңыз қандай?

Сіз орталықтандырылмағансыз /\-_-/\

Сенің жұмыстан тыс ұнататын ісің?

Мен олардың бірнешеуін атап өткен шығармын, бірақ мен Hadi-мен теннис ойнағанды, серуендеуге және саяхаттауды жақсы көремін:)

Сондай-ақ, мен қауымдастық пен Oasis командасына қолдау көрсеткені үшін алғыс айтқым келеді және маусым айының соңында негізгі желінің іске қосылуын күтіңіз.

Histopia-мен байланыста болыңыз

Сіз барлық Histopia жаңалықтарынан олардың әлеуметтік арналарында хабардар бола аласыз:

​​Егер сіз Oasis — те өз жобаңызды құрғыңыз келсе, біздің экожүйелік жүйеміздің қорынан 235 миллион доллар қаржыландыруға өтініш бере аласыз және сізге бастауға көмектесетін соңғы Gitcoin Hackathon-ына қатыса аласыз. Біздің әзірлеуші ресурстарымызбен танысу үшін мына жерді басыңыз.

--

--